Sklep korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy jeśli zakupiony produkt nie spełni moich oczekiwań, będę mogła go zwrócić i uzyskać zwrot pieniędzy lub wymienić na inny?


Tak. W naszym sklepie internetowym dajemy 30 dni od momentu odebrania przesyłki na odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.


2. Czy produkty, które prezentujecie w sklepie są dostępne od razu?


Produkty dostępne od ręki oznaczone są znaczkiem „wysyłka natychmiast", co znaczny że bezzwłocznie po opłaceniu/złożeniu zamówienia produkt jest wysyłany. W przypadku produktów z oznaczeniem „na zamówienie" produkt nie jest dostępny od razu

 

3. Czy można płacić karta kredytową?


Tak, można płacić kartami poprzez system bezpiecznych transakcji PayU.


4. Czy wystawiacie faktury VAT?


Do każdego zamówienia, zgodnie z prośbą zgłoszoną przy zamówienie, wystawiamy faktury VAT.



Każdy, kto dokonał zakupów w naszym sklepie internetowym z akcesoriami kuchennymi, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem (w naszym sklepie ten okres jest wydłużony do 90 dni). Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami pod adresem

sklep@przyjemnegotowanie.pl lub telefonicznie – 504 266 208


6. Jakie są koszty wysyłki?


Koszty dostawy zamówionych akcesoriów kuchennych dostępne są tutaj. Należy pamiętać, że im wyższa wartość zamówienia tym niższa opłata za przesyłkę.


7. Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?


Każdy, kto dokonał zakupów w sklepie internetowym przyejmnegotowanie.pl, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację prosimy skontaktować się z nami pod adresem sklep@przyjemnegotowanie.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 504 266 208.

 

8. Jak mogę zapłacić za zamówienie?


Za zamówienie można zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym, szybkim przelewem internetowym w tym kartą kredytową, obsługiwanymi przez system PayU. Można także wybrać opcję z płatnością przy odbiorze – czyli płatność przy odbiorze przesyłki.